۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

امام جمعه شهر چمران:

مطالبه مردم از شورا منطقی و متناسب با نیازهای شهر باشد

مطالبه مردم از شورا منطقی و متناسب با نیازهای شهر باشد

چمران - امام جمعه شهر چمران گفت: مردم مطالبه‌های صحیح و منطقی و متناسب با نیازهای شهر از اعضای شورای شهر داشته باشند نه اینکه مطالبه‌ها منطقه‌ای، طائفه‌ای و فردی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای این شهر، اظهار کرد: اعضای شورای شهر، نماینده و برگزیده شده از میان مردم هستند، لذا باید خود را از مردم بدانند و در خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نورزند و خستگی به خود راه ندهند.

وی افزود: عملکرد شورای شهر، با توجه به اینکه قریب به دو سال یعنی نیمی از عمر آن گذشته است، باید برای مردم تبیین و روشن شود. بر این اساس جایگاه نماز جمعه و مساجد منطقه آماده میزبانی از اعضای شورای شهر است.

خطیب جمعه شهر چمران تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید نسبت به اقدامات کلان و تأثیرگذار خود در سطح شهر به مردم پاسخ دهند و عملکرد آنها نیز همراه با توجیه مردم به ویژه قشر نخبگانی باشد. بر این اساس برگزاری کرسی‌های نقد و بررسی عملکرد شورای شهر و شهرداری به صورت ماهانه در مناطق مختلف شهر، بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: در مقابل نیز مردم باید اعضای شورای شهر را از خودشان بدانند و تا زمانی که در مسیر صحیح قدم بر می‌دارند، از آنان حمایت کنند؛ مطالبه‌های صحیح و منطقی و متناسب با نیازهای شهر از اعضای شورای شهر داشته باشند نه اینکه مطالبه‌ها منطقه‌ای، طائفه‌ای و فردی باشد.

کد خبر 5853462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha